بدون دسته بندی

خرید عمده پرده توری مگنتی(کلی)

خرید عمده پرده توری مگنتی(کلی)
۴.۸
(۴)

 

آشنایی با خرید پرده توری مگنتی

در این مطلب می خواهیم به معرفی ویژگی ها و خصوصیات در پرده توری مگنتی بپردازیم که در سایزهای مختلف در بازار یافت میشوند. این پرده های مغناطیسی کاربردهای متفاوتی دارند.

در روزهای گرم سال وقتی در منزل حضور داریم مایلیم از دیدن فضای طبیعت حیاط وهمینطور از نسیم ملایم باد به داخل خانه بهره مند شویم که باعث میشود دربهای تراس وحیاط را کاملا باز کنیم اما مشکلی که در اینچنین شرایطی پیش می آید اینست که ورود حشرات موذی مثل پشه و مگس وسوسک به فضای داخلی منزل ناگزیر است. برای حل این مشکل به وسیله ای نیاز است که بتواند از ورود چنین موجوداتی جلوگیری کند. در این راستا تولیدکنندگان اقدام به ساخت درب هایی کردند که این مشکل برطرف گردد حال با نام درب توری حشرات می شناسیم.

نمونه نصب شده توری مگنتی مشهد-

این درها از تورهای فلزی به روی چارچوب های فلزی یا چوبی ساخته میشدند که عمدتا به روی چارچوب در اصلی متصل میشدند. از معایب این درها ظاهر نازیبا و مقاومت کم آنها بود که بتدریج در برابر شست وشوی بالکن و حیاط منزل یا آب باران چارچوب حالت پوسیدگی میگرفت و از بین میرفت.

به مرور با پیشرفت فناوری و تکنولوژی های جدید، سازندگان و تولیدی ها سعی بر آن داشته اند که وسیله ای مناسب با کاربرد بهتر جایگزین کنند که امروزه به نام پرده توری مگنتی شناخته شده است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های پرده توری آهنربایی جنس تور باکیفیت و مستحکم آن است. این توری مگنتی دارای تعدادی آهنربا و همچنین چسبک های قوی در اطراف می باشد که به آسانی می توانید به روی چارچوب در اصلی بچسبانید. در کل سازندگان برای ساخت این پرده ها از توری های مشبک استفاده می کنند که همین ویژگی از عبور حشرات به فضای داخلی محیط کار و منزل اجتناب می کند.

به این صورت که پس از ورود یا خروج از پرده توری آهنربایی بسرعت آهنرباهایی که در آن کار گذاشته شده همدیگر را می ربایند و پرده بسته خواهد شد.ای آهنرباها در دو طرف لبه میانی پرده وجود دارند که به دلیل خاصیت مغناطیس به راحتی به هم می چسبند.

از دیگر ویژگی های پرده توری مگنتی میتوان یادآور شد که سازندگان جهت ساخت و طراحی آن از وزنه های آویز در قسمت پایین پرده بطور مخفی بهره برده اند که در برابر وزش بادهای شدید مستحکم و پایدار بماند وبه هیچ وجه تکان نمیخورد.

نمونه پرده توری مگنتی نوین پلاست-

مشخصه ها و خصوصیات پرده توری مگنتی نوین پلاست

همانگونه که عنوان کردیم این پرده ها انتخاب به جا و مناسبی است که برای منطقه های گرمسیری وجنوبی ایران کاربرد زیادی دارد. از بارزترین مزیت های این پرده ها، عبور ومرورسریع و راحت افراد است به این حالت که فرد بدون نیاز به برخورد دست به آسانی میتواند از این پرده تردد داشته باشد.

ظراحی و نصب این مدل پرده ها هیچ خللی در رفت و آمد کودکان و حیوانات ایجاد نمیکند و فوری پس از عبور بسته خواهد شد.

همواره رضایت مشتریان مورد توجه سازندگان و تولیدکنندگان  پرده توری مگنتی نوین پلاست بوده واین مجموعه با استفاده از بهترین مواد اولیه و به روز ترین دانش ساخت پرده توری مغناطیسی توانسته جزء بهترین محصولات درب پرده توری مگنتی باشد.

از دیگر مزیت های پرده توری مگنتی بکارگیری از تور فایبرگلس خارجی به همراه مگنت های قوی در تولید این سری از پرده توری مغناطیسی می باشد. از دیگر ویژگی های بارز این پرده ها، تردد راحت و سریع و تصفیه هوای مطبوع در داخل ساختمان و مانعی محکم برای جلوگیری از ورود هر نوع از حشرات مزاحم به فضای داخلی می باشد. آهنرباهای بکار رفته در این پرده توری مگنتی بطور هوشمندانه ای تعبیه شده اند که پس از عبور فورا بسته میشوند و همین امر از کاربردی بودن این محصولات خبر میدهند. با تدبیر سازندگان سعی بر آن شده این سری از پرده های توری آهنربایی با فرم و شکل زیبا به محیط منزل و محل کار شما جلوه ای خاص بدهد و نمای ورودی منحصر بفردی داشته باشید. این سری محصولات کاربردی در ابعاد استاندارد مختلف و سایز دلخواه شما تولید میشوند.

برای خرید عمده پرده توری مگنتی میتوانید به صورت مستقیم با کارگاه تماس بگیری و لیست قیمت به صورت عمده را دریافت کنید

شماره تماس    ۰۹۳۸۱۴۳۹۵۲۰         ۰۹۳۰۶۱۷۳۷۱۱

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز دهید

میانگین امتیاز ۴.۸ / ۵. تعداد آرا ۴

هنوز امتیازی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *