بدون دسته بندی

خرید متریال تولید پرده مغناطیسی(عمده)

۱.۷
(۳)

برای مشاوره و خرید پوسته آهنربا پرده مغناطیسی به صورت عمده از تولید کننده با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۸۱۴۳۹۵۲۰

۰۹۳۰۶۱۷۳۷۱۱

پوسته و آهنربا پرده مغناطیسی

در این مقاله قصد داریم شما را با نوع پوسته و آهنربا پرده مغناطیسی برای خرید و تولید پرده مغناطیسی آشنا کنیم تا با انواع آنها آشنا شوید. که نوع آهنربا پرده مغناطیسی را بهتر بشناسید تا از بین تنوع زیاد مگنت بهترین و قوی ترین نوع را برای تولید پرده مغناطیسی انتخاب کنید و از رضایت مشتری مصرف کننده و سود عالی بهرمند شوید.

نوع مگنت پرده سایز ۳۸.۵.۸ یا ۳۸.۸.۵از نوع سراامیک یا (فریت) میباشد که درسایزهای مختلفی قابل سفارش میباشد این نوع آهنربا جز رایج ترین ها که با قیمت مناسب یا به صورت دانه ای از چین قابل سفارش و برش میباشد همه با کاربرد آهنربا اشنایی دارید که در تمام صنایع مورد استفاده قرار میگیرد که امروزه با نو اوری جدید تولید درب پلاستیک مغناطیسی به اهمیت مگنت پرده اشنایی کامل داارید که یکی از اجزای اصلی تولید میباشد.

این نوع مگنت به سفارش شرکت های نمایندگی مگنت در ایران بهچین سفارش داده میشوند که از راه دریایی با کشتی های باربری به گمرک ایران سپس بعد ازکارهای گمرکی به مقصد سفارش دههنده و وارد کننده با کانتینر ها ارسال میشود.

سپس بعد از جمع تفریغ هزینه ها قیمن نهایی به مشتری تولیدی

های پرده اعلام میشود.

تعداد آهنربا پرده مغناطیسی در هر کارتن چند عدد است؟

سفارش ها اغلب در کارتن های ۳۵۰۰ یا بیشتر به دست پخش کننده ها سپس تولیدکننده ها میرسد که هر چه تعداد سفارش کارتن مگنت پرده توسط شما بیشتر باشد میتوانید با قیمت مناسبی از پخش کننده خرید نمایید.

در خرید آهنربا پرده مغناطیسی دقت کنید!

تولید کنندگان پرده مغناطیسی توجه داشته باشند که به تازگی نمونه های بی کیفیت مگنت پرده توسط سود جویان به بازار ایران وارد شده است که از گرید(قدرت مغناطیسی)برخوردار میباشد که بعد نصب روی پرده عملکرد مناسبی در چفت کردن دو قسمت پرده ندارد و نارضایتی مشتریان را در بر دارد. در هنگام خرید به فریت بودن یا برشی بودن مگنت ها دقت کنید. که چهار گوشه های مگنت مستطیل مانند باشد در غیر این صورت نوع مگنت پرده از نوع مواد بی کیفیت و از فرایند تولید به صورت مواد مذاب و به صورت قالبی تولید شده است.

و در بیشتر مواقع مگنت پرده به صورت سر گرد و موج دار میباشند.

قیمت آهنربا پرده مغناطیسی قیمت گذاری اهنربا پرده مغناطیسی در بازار به چند موضوع بستگی دارد!

قیمت آهنربا در چین قیمت ارز(دلار) هزینه حمل دریایی یا هوایی هزینه اداره گمرک و مالیات هزینه باربری بین شهری از کمرت تا مقصد نهایی و در نهایت سود راضی کننده وارد کننده این موارد در قیمت نهایی اهمیت بالایی دارند که باعث میشود قیمت آهنربا پرده مغناطیسی ثابت نباشند.

محفظه پوسته آهنربا پرده چیست؟

قاب یا پوسته یا محفظه مگنت پرده قطعه مکمل مگنت پرده برای توری مگنتی‌ می‌باشد که وجود هردوی آن در تولید پرده مغناطیسی بسیار مهم و جزو قطعات اصلی تولید میباشد. نمونه های زیادی در بازار توسط تولید کنندگان پرده تولید شده است که نوع مواد تزریقی و مدل انها متفاوت میباشد که در ادامه تصویر بهترین نوع ان را میتوانید مشاهده کنید.

انواع مدل پوسته یا قاب آهنربا پرده مغناطیسی!

پوسته آهنربا در بازار در دو مدل پین دار و مدل قفل شو برای تولید توری آهنربایی تولید میشود.

پین دار: در گذشته نه چندان دور از مدل پین دار استفاده میشئد که مواد تزریقی ان مواد پتروشیمی از جنس ای بی اس یا پ پ استفاذه میشده است

که بعد از نصب روی پرده مغناطیسی توری یا پلاستیکی بر اثر تاثیر دمای هوا روی نوع مواد تزریقی باعث میشد پین ها از یکدیگر جدا شوند و پوسته مگنت از پرده جدا شود که این امر باعث نارضایتی مشتریان از نوع و مدل تولید پرده مغناطیسی میشود.

قفل شو:پوسته مدل قفل شو یا دو استپ یکی از بهترین نوع محفظه آهنربا پرده مغناطیسی در بازار میباشد که بعد از نصب روی پرده مغناطیسی به هیچ عنوان از پرده جدا نمیشود عملکرد ان به این صورت میباشد که دو استپ نری روی درب محفظه کار شده است که بعد از اینکه روی کفی قرار میگیرد استوپ ها از هم باز میشود(قفل میشوند)و این امر باعث میشود که به هیچ عنوان از پرده جدا نشوند.

مواد استفاده شده برای تزریق پوسته یا قاب مگنت پرده را ازمواد پ پ (نو) استفاده میکنند که از کیفیت بالایی وعملکرد بالایی در قفل شدن به یکدیگر برخوردار باشد.

رنگ: رنگ پوسته آهنربا در بیشتر مواقع سلیقه ای بوده و به سفارش تولید کنندگان در رنگ بندی پر مصرف سفید مشکی و طوسی میباشد و رنگ طوسی جزو رنگ های پر مصرف میباشد که هم از زیبایی بالایی برخوردار است هم با رنگ نوار های گان یک رنگ میکنند که در نظر مشتری بیشتر جداب است. قیمت پوسته آهنربا پرده مغناطیسی خوشبختانه مواد پتروشیمی در کشور ما به وفور یافت میشود و نیاز به واردات مواد پتروشیمی نداریم و این دلیل خوبی است که پوسته آهنربا پرده مغناطیسی با قیمت مناسب تری نسبت به آهنربا در ایران خریداری کرد.

قیمت پوسته هم به چند موضوع بستگی دارد نظیر:

نوع قالب وتعداد حفره قالب نوع مواد تزریقی پتروشیمی هزینه هر ضرب تزریق پلاستیک و سود نهایی تولید کننده این موارد در قیمت نهایی پوسته آهنربا تاثیر بالایی دارند که قیمت پوسته آهنربا بین هر عدد ۵۵۰ پانصد پنجا تومن الی ۷۵۰ هفت صد پنجا تومن قیمت گداری میشود. و حدقل میزان سفارش با ید بین ۵ هزار الی ۱۰ هزار عدد باشد که قیمت به صورت عمده حساب شود.

مجموعه تولیدی پرده مغناطیسی نوین پلاست به تولید و پخش تمام متریال تولید پرده مغناطیسی نظیرنوار گان ۵ سانت وبرزنت

۱۲ سانت وچسب دو طرفه پرده از جمله پوسته آهنربا پرده مغناطیسی با قیمت مناسب میپردازد که با تماس مستقیم از طریق راههای ارتباطی میتوانید استعلام قیمت پوسته آهنربا را بگیرید.

آهنربا پرده مغناطیسی و راهنمای خرید با کیفیت

آهنربا پرده مغناطیسی یا اهنربا به سفارش تولید کنندگان پرده مغناطیسی در سایز ۳۸.۸.۵ از راه دریایی وارد ایران میشود.
نوع این آهنربا پرده مغناطیسی از جنس سرامیکی واترجات میباشد که در سایز سفارشی برش داده میشود و رایج ترین و پر مصرف ترین و قیمت مناسب ترین نوع آهنربا در کل دنیا میباشد.
سایز این نوع مگنت ها همانظور که گفته شد سفارش داده میشود.
که در محفظه های که در ایران طراحی و تولید میشود قرار بگیرد که از نظر ظاهری هم به سلیقه همگان سازگار باشد که این نوع محفظه ها در پرده مغناطیسی نقش نگه دارنده آهنربا را دارند.

آهنربا پرده اصلی ترین نقش را در تولید پرده توری مغناطیسی ایفا میکند و باید به درستی روی پرده ها نصب شود به طوری که فاصله بین آهنربا ها حدقل بین ۶الی ۱۰ سانت باشد که بیت آنها باز نباشد که حشرات از آن قسمت وارد محیط بهداشتی و منزل شوند.
امروزه با افزایش وارد کنندگان آهنربا پرده از چین و رقابت در این زمینه سعی بر این شده که آهنربا بی کیفیت با قدرت جذب پایینی را وارد ایران کنند
که بسیار روی مغناطیسی آهنربا تاثیر میگذارد به نوکی که به هیچ عنوان عملکرد خوبی در بسته شدن کامل پرده های مغناطیسی پلاستیک ندارد و همیشه باز میماند پس باید در خرید خود دقت کنید و از فروشنده با ضمانت کیفیت کالا و اهنربا خریداری کنید.

محفظه آهنربا پرده مغناطیسی چیست؟

قاب آهنربا پرده مغناطیسی مکمل آهنربا پرده میباشد که هر دوی ان باید در تولید درب های آهنربایی کنار یکدیگر باشند.
محفظه های جدید دارای خار های قفل شو میباشند که به راحتی روی پرده ها اجرا میشوند و به آسانی جدا نمیشوند.
جنس این مواد تزریقی محفظه آهنربا از جنس پلی اتیلین میباشد. که دارای انعطاف بالا و غیر قابل استحکاک میباشد و این دلیل باعث میشود که محفظه در سرما و گرما عکس العمل نشان ندهد و به راحتی از روی آن جدا نشود.
برای خرید به صرفه به صورت عمده از وارد کنندگان و تولید کنندگان باید حدقل خرید را بین ۵ هزار الی ۱۰ هزار عدد تعیین کنید که بتوانید با قیمت مناسبی خریداری کنید که تولید برای شما به صرفه باشد در غیر این صورت تعداد زیر ۵ هزار عدد باید با قیمت بالاتری خریداری کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدلهای جدید تری از نوع مگنت ها تولید و وارد بازار شده است که نوع لاستیکی است
و به صورت یکسره روی پرده ها نصب میشود که هم دارای خصوصیات خوب و بد میباشد که به چند مورد از آن مبپردازیم که با ان آشنا شوید.
آهنربا یکسره از نوع لاستیکی میباشد که از انعطاف بالایی دارد و قدرت جذب نسبتا کمتری از نوع سرامیکی دارد ولی پرده از بالا تا پایین کاملا چفت و بدون فاصله بسته میشود.
ولی در سرمای شدید متاسفانه آهنربا تاب برمیدارد و شکل خود را از دست میدهد.

به این نوع آهنربا ها سرامیکی و فریت میگویند که در سال ۱۹۵۰ توسط شرکت فیلیپس تولید و روانه بازار شد مواد اصلی تشکیل دهنده آهنربا فریت عبارت اند از اکسید آهن و فلزهای دو قطبی نظیر باریم>سرب و استرانسیم ساخته و تولید میشود. که نمونه مناسبی در تولید پرده مغناطیسی میباشد که از قدرت بالایی برخوردار نیست و اگر قدرت آن از گرید بالاتری باشد پرده مغناطیسی توری به سختی باز بسته میشود و این امر باعث ایجاد اسیب به پرده میشود.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز دهید

میانگین امتیاز ۱.۷ / ۵. تعداد آرا ۳

هنوز امتیازی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *