بدون دسته بندی

پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک۱

پرده پلاستیکی مغناطیسی نمونه نصب شده برای جلوگیری از سرمای کولر گازی

 

 

خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک

پرده مغناطیسی پلاستیکی،درجه یک نوعی صفحه پلاستیکی است که اطراف آن به قاب درب و پنجره وصل شده و قسمت میانی آن به وسیله آهن‌ربا به هم متصل می‌شود. برخلاف پرده‌های عادی که نقش آن‌ها حفظ حریم خصوصی و یا جلوگیری از ورود نور است، پرده‌های مغناطیسی شبیه به درب‌های موقت عمل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند از ورود حشرات، هوای سرد و یا باران جلوگیری کرده و در عوض نور بیرون، راه به داخل راه دهند. با خرید پرده مغناطیسی پلاستیک درجه یک می‌توانید با قیمت بسیار کمتر، از ویژگی‌های یک درب یا پارتیشن استفاده کنید.

ما در این مقاله راهنمای خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک را ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کنیم بهترین نوع این پرده‌ها را بخرید.

 

نمونه پرده مغناطیسی نوین پلاست

خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک

 

 

پرده مغناطیسی پلاستیکی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پرده آهنربایی پلاستیکی پرده‌ای است که معمولاً از جنس PVC شفاف یا نیمه‌شفاف (پلی وینیل کلراید) و یا مواد مشابهی مانند وینیل و نایلون ساخته می‌شود. این پرده دارای نوارهای مغناطیسی یا آهن‌رباهای تعبیه‌شده در امتداد لبه‌ها است که به آن اجازه می‌دهد پس از بازشدن به‌طور خودکار بسته شود. پرده مگنتیک پلاستیکی از مواد بادوام و مقاوم در برابر آب ساخته شده و تمیزکردن آن راحت است.

پرده مغناطیسی پلاستیکی برای کاربردهای صنعتی، تجاری و خانگی مناسب است. در بیشتر موارد، خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک برای یکی از کاربردهای زیر است:

 

کاربردهای صنعتی

  • کنترل دما: در انبارها و سردخانه‌ها برای حفظ مناطق دمایی مشخص از این نوع پرده استفاده می‌شود. پرده آهنربایی پلاستیکی به جلوگیری از هدررفتن هوای خنک کمک کرده و در نتیجه بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد.
  • سد گردوغبار و صدا: خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک به‌عنوان مانع موثری برای کنترل گردوغبار، دود و سروصدا عمل کرده و محیط کاری تمیزتر و ساکت‌تری ایجاد می‌کند.
  • تفکیک نواحی کاری: برای جداسازی نواحی یا فرآیندهای مختلف کاری، مانند جداسازی نواحی جوشکاری از خطوط مونتاژ از این پرده‌ها استفاده می‌شود.

 

کاربرد تجاری

  • ورودی‌ها و خروجی‌ها: این پرده معمولاً در آشپزخانه‌های تجاری، رستوران‌ها و کارگاه‌ها برای جداسازی مناطق مختلف نصب شده و در عین حال امکان عبور آسان افراد و تجهیزات را فراهم می‌کند.
  • فروشگاه‌های خرده‌فروشی: برای ایجاد بخش‌های موقت یا مکان‌های ذخیره‌سازی با حفظ دید استفاده می‌شود. همچنین در بسیاری از موارد، این نوع پرده در قسمت ورودی و خروجی استفاده می‌شود تا مانع از نفوذ هوای گرم، خروج هوای سرد و یا نفوذ باران به داخل شود.

 

کاربردهای مراقبت‌های بهداشتی

  • کنترل عفونت: در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها برای ایجاد مناطق ایزوله برای کنترل عفونت از انواع خاصی از این پرده‌ها استفاده می‌شود. با خرید پرده مگنتیک پلاستیکی درجه یک برای بیمارستان‌ها، کارکنان می‌توانند بیماران را ببینند، اما ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زا منتقل نمی‌شوند. همچنین می‌توان از این نوع پرده برای جداسازی اتاق منشی و اطلاعات از محیط بیرون استفاده کرد.
  • اتاق‌های تمیز: در اتاق‌های تمیز و آزمایشگاه‌ها انواع خاصی از پرده مغناطیسی برای حفظ محیط‌های کنترل‌شده و عاری از آلودگی ضروری است.

 

کاربرد پرده در  خانگی

  • درهای پاسیو و بالکن: خرید پرده آهنربایی پلاستیک درجه یک به‌عنوان جایگزینی برای درب‌های سنتی عمل کرده و بدون ممانعت از دید، پاسیو و بالکن را محصور می‌کند. با استفاده از این پرده‌ها می‌توانید جلوی ورود گردوغبار و حشرات را گرفته، اما در عین حال از زیبایی محیط بیرون یا پاسیو لذت ببرید.
  • درب پارکینگ یا انباری: با خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک می‌توانید فضای پارکینگ و یا انباری خود را به چند قسمت مجزا تقسیم کنید. همچنین اگر کارگاهی در محیط پارکینگ دارید، می‌توانید آن را به این وسیله از محیط پارک خودرو جداسازی کنید.

 

پرده در اماکن عمومی و تفریحی

مراکز ورزشی: این پرده برای ایجاد مانع یا جداکننده در مراکز ورزشی سرپوشیده و در عین حال فراهم‌کردن امکان دید، استفاده می‌شود.

استخرهای شنا: پرده مغناطیسی برای کنترل مناطق پر رطوبت و یا دما در استخرهای سرپوشیده، نصب می‌شود. برای مثال، با خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک می‌توان محفظه دوش را از محیط بیرون جدا کرد و یا بین استخر و محل پوشیدن لباس فاصله انداخت.

پرده پلاستیکی مغناطیسی

پرده پلاستیکی مغناطیسی

 

کاربرد در صنایع خودرو

  • جداکردن فضای تعمیرگاه: خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک برای جداکردن محل‌های مختلف کار در تعمیرگاه‌های خودرو کاربرد دارد و می‌تواند به تعمیرکاران کمک کند تا از فضای حداقل، بیشترین بهره را ببرند.
  • غرفه‌های اسپری: این پرده مانع موثری برای غرفه‌های رنگ‌آمیزی با اسپری، است. زیرا نمی‌گذارد رنگ به خارج درز کرده و سبب آلودگی محیط شود.

خرید پرده مغناطیسی مشمایی درجه یک

 

راهنمای خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک

برای خرید پرده مغناطیسی مشما درجه یک لازم است مراحل زیر را طی کنید:

 

  1. اندازه‌گیری‌ها: عرض و ارتفاع دهانه‌ای را که قصد دارید آن را با پرده مغناطیسی بپوشانید اندازه‌گیری کنید. اگر دهانه یک پنجره و یا درب، قاب‌دار است، لازم است اندازه‌گیری را از اطراف قاب انجام دهید و نه داخل قاب. همچین اگر خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک برای محیط داخلی است، لازم است فاصله دیوار تا دیوار و همچنین ارتفاعی که قصد دارید پرده تا آنجا پایین بیاید را اندازه‌گیری کنید.
  2. مشخص‌کردن نوع پرده: قبل از خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک، لازم است ضخامت پرده، جنس و رنگ کناره‌ها را مشخص کنید. از آنجا که شرکت‌های سازنده در این موارد محدودیت‌هایی دارند، بهتر است با کارشناس شرکت مورد نظر، درباره اندازه‌ها، جنس و رنگ صحبت کنید.
  3. مشخص‌کردن نوع آهن‌ربا: آهن‌رباهایی که برای اتصال دو طرف پرده به هم استفاده می‌شوند یا به‌شکل قطعه‌قطعه هستند و یا یک نوار. قبل از خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک لازم است مشخص کنید کدام نوع آهن‌ربا را می‌پسندید.
  4. سفارش: بعد از اندازه‌گیری‌های دقیق، لازم است پرده مغناطیسی را سفارش دهید. شرکت‌های تولید این پرده، با توجه به سفارش شما لایه‌های پلاستیک را برش داده، دوخت می‌زنند و با وصل‌کردن آهن‌ربا آماده مصرف می‌کند. لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت‌ها پرده‌ها مغناطیسی با اندازه‌های مشخص را تولید می‌کنند. بنابراین اگر اندازه مورد نیاز شما استاندارد باشد، دیگر نیازی به ثبت سفارش اختصاصی نیست.
  5. دریافت و نصب: پس از دریافت محصول می‌توانید آن را نصب کنید. برای آگاهی از نحوه نصب می‌توانید مقاله انواع پرده مگنتیک و راهنمای نصب پرده را بخوانید.

 

سخن آخر

خرید پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک، یک راه‌حل عالی و ارزان‌قیمت برای جداسازی فضاها، جلوگیری از نفوذ حشرات، هوای سرد و هدررفت گرما است. این پرده‌ها در عین حال که مانعی بین دو محیط ایجاد می‌کنند، دید کافی و امکان ورود و خروج راحت را فراهم می‌کنند. پرده‌های مغناطیسی یک راه‌حل ساده، اما کاربردی برای جداسازی فضاهای دنیای کنونی محسوب می‌شود.

 

The Benefits of Installing PVC Strip Curtains in Work Environments

https://www.xierenpvc.com/news/company-news/how-thick-is-pvc-magnetic-recommended-2/

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ پرده مغناطیسی پلاستیکی درجه یک۱

  1. سیجل گفت:

    خیلی عالی بود استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *